Медиализираната реалност е факт. Изследванията сочат, че
медиализирането засегна всички сфери и дейности в социума -
социалните контакти, домашното пространство, работната среда,
институциите, културните поведенчески модели. Икономиката, науката,
управлението все повече се обвързват с новите медии - говори се за
е-икономика, е-управление, е-наука и пр. Участието в културата,
междуличностните и групови комуникации, самата глобализация на
света стават немислими без посредничеството на медиите. Всички тези
и някои други медийно-детерминирани социални процеси и ефекти, без
претенции за изчерпателност, експлицирани в един тезисен вид като
илюстрация и демонстрация на медиализацията на обществото, са
изведени като предпоставка за преосмисляне на медиализирането на
обществото като трети исторически стадий след традиционното и
модерно общество.
Ключови думи: медиализация; преструктуриране на
комуникациите; фейсбук комуникация; "самонаправена" култура (DIY
culture); комуникационно действие; интернет икономика.