Това изследване се опитва да дефинира по-прецизно отношението
между информация и дигитално съдържание и е базирано на анализа на
популярни интернет ресурси и онлайн енциклопедии. Проучването още
има за цел да проследи какво мисли мрежата за двете понятия
"информация" и съдържание", които в някои склучаи се допълват, а в
други самоизключват. Първите публикации или по-скоро дискусии
в уеб-форуми, относно връзката между двете понятия се
появява през 2008г. От друга страна може да се каже, че
съществуват прекалено много организиации, бизнеси и медии, които
включват в наименованието си думата"информация", без да
влагат по-сериозен смисъл в нея. Двете концепции в определени
случаи имат допирни точки, но за различнните специалисти и
изследователи означават, понякога, взаимно изключващи се
процеси.
Ключови думи: информация, дигитално съдържание, информационна
наука, медийно съдържание, управление на съдържание.